top of page

איך תבחרו את פתרון ההצללה הכי טוב עבורכם ב- 2018

עודכן: 28 באוק׳ 2019



עד לא מזמן, תחום פתרונות ההצללה לבית היה נטול חידושים ובשורות גדולות. פרגולות וסוככים, שלרוב נראו תעשייתיים ומאסיבים, היו "מקשטים" מבחוץ את הבית. זה באמת היה עושה צל נהדר. אבל ב-2018 זה פשוט לא מספיק. פתיחה וסגירה בצורה ידינית וחורקת, או בעזרת מנועים כבדים ולא מתקדמים. בדים מאוד חזקים, מצד אחד, אבל אטומים מדי, שהשאירו את כל האוויר הטבעי מחוץ לבית. ועוד לא התחלנו לדבר על החלק שהכי מעניין אותנו בעידן הנוכחי – העיצוב.




אבל משהו טוב קרה בתחום ההצללה, הפרגולות והסוככים

כמו בכל תחום סביבנו, אולי חוץ מבלוני הגז הביתיים, הקדמה הגיעה גם לכאן, ומהר מאוד הפכה את הפרגולות שהכרנו לפשוט לא רלוונטיות יותר. בדים איכותיים שנארגים בצפיפות מדוייקת, המאפשרת לאוויר לחדור פנימה בחופשיות אבל קרינת השמש עדיין נשארת בחוץ. בדים, עומדים בתקנים מחמירים של סינון קרינה, ומסננים עד 100% קרינת UV. במילים אחרות, האור נכנס אבל הסנוור והקרינה לא. הבדים מיוצרים במדינות המובילות את התחום ומשווקים בהצלחה רבה בכל העולם. השמש הישראלית ידועה בעולם כלא מתפשרת ולכן הבדים נבדקים במדינות בעלות אקלים דומה ואף חם יותר. הבדים האלו עמידים למים ודוחים אבק. יחד עם זאת, רחיצים וקלים לניקוי. מה שמאפשר להם להראות כחדשים לאורך שנים.




העיצוב מושלם והטכנולוגיה לא פחות

המנועים החשמליים שקטים ויעילים, קטנים יותר ואפילו סולאריים. גם אם חסכון בחשמלי ואנרגיה ירוקה ובריאה זה לא משהו שמעניין אתכם, העידן הסולארי יסחוף גם אתכם בעוד רגע… לוחות סולארים קטנים ולא מורגשים יהפכו את אנרגיית השמש לחשמל, והסוללה יודעת לאגור אותו בצורה בטוחה לאורך זמן.



אז מה זה נותן לכם?

פרט לחיסכון ולהצטרפות לטרנד הירוק ששוטף את העולם, אתם מבטלים את התלות בחשמל. זה אומר שאין יותר לחצוב בקירות, להעביר תעלות, למשוך חוטים והתקנות מסובכות. האופציה לחיבור לחשמל עדיין קיימת אך אנחנו לא מחוייבים ובטח לא תלותיים. מה שמאפשר להניח פרגולות, סוככים יפים, סגירת מרפסת או כל וילון הצללה בכל מקום שנרצה, בין אם יש נקודה של חשמל ובין אם לא. הכל בשליטה מרחוק בלחיצת כפתור. שלט אחד שמסוגל לשלוט על כמה סגירות והצללות, לקבע מצבים קבועים ואפילו חיישנים של הגנה מפני רוח וזיהוי כמויות אור, שיכוונו את הפרגולה שלכם בדיוק למצב שאתם אוהבים בשעות שאתם רוצים. תאורות לד במבחר גוונים, הנשלטות אף הן על ידי השלט הרחוק. תאורה חסכונית ועוצמתית.


75 צפיות0 תגובות
bottom of page