top of page

סגירת מרפסת לבית משותף


חולמים על סגירת המרפסת וניצול החלל בצורה יעילה יותר? הכתבה הזאת מיועדת לכם!

אחד היתרונות הכי מפנקים בדירות בתוך העיר או בשכונות שנבנות היום היא המרפסת. מרפסת בשילוב מזג האוויר  הקיצי והשמשי שלנו בישראל לא רק משפרת באופן ניכר את איכות החיים של כל המשפחה, אלא גם נחשבת לפתרון נפלא לאירוח קליל וכיפי באוויר הפתוח, חלל חיצוני אליו הילדים יכולים לצאת ולשחק בשעות הפנאי ובשבילנו? מה יותר מרגיע ומשחרר מלפתוח את חלון הזכוכית ופשוט לשבת על כורסא או ספסל זולה עם בריזה נעימה ישר לתוך הפנים?.


אם גם אתם מחפשים פתרון הכולל סגירת מרפסת לבית משותף, פתרון הצללה חשמלי שיאפשר לכם לשלוט בכמות האור שחודרת למרפסת ולדירה עצמה הגעתם למקום הנכון!

חברת צלוילון מתמחה במתן פתרונות הצללה מעולים וחדשניים וסגירת מרפסות לבתים משותפים. הפתרונות שלנו מבוססים על הרעיון שאפשר לנצל את אנרגיית השמש לטובתנו ומותאמים באופן ספציפי למזג האוויר הישראלי כך שהם עמידים בכל מזג אויר ונשמרים לאורך שנים. מוצרי ההצללה והפרגולות שלנו מיוצרים על בסיס חומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר לצד הקפדה על טכנולוגיה מתקדמת ורמת גימור ללא פשרות.




אז אילו פתרונות מתאימים לסגירת מרפסת לבית משותף?


צלוילון BASIC – מדובר בעצם במסך הצללה, עשוי בד ייחודי שמסנן 99% מקרינת ה- UV של השמש. המסך אינו פולט גזים רעילים והוא מיוצר על פי תווי תקן בינלאומיים ומחזיק בתעודת GRENNGUARD שמעידה על סינון גבוה מפני קרני השמש, הרי למה אנחנו מתקינים פתרון הצללה? כדי להנות מהצל לא? יתרון נוסף ואולי החשוב ביותר במוצר שלנו, הוא בכך שהוא חוסך באנרגית חשמל ואינו זקוק לחיבור לתשתית. הסוכך עומד בזכות עצמו מה שמפחית משמעותית את הסיכוי לתקלות. נכון, הסוכך עובד על חשמל אבל גם במקרה של הפסקת חשמל, עדין ניתן לתפעל אותו בקלות רבה. את מסך ההצללה קל מאוד להתקין וניתן להזמינו במגוון רחב של גדלים ומספר צבעים.


 

צלוילון ZIP – מדובר בפתרון הצללה עמיד ואיכותי המיוצר על ידי חברה מוכרת וידועה בתחום. גם כאן, המוצר עבר ועמד במבחנים הכוללים עמידה ברוחות חזקות ובתנאי שמש קשים. עיצוב אלגנטי בשילוב חומרים עמידים הופכים את מסך ההצללה זיפ לאחד המוצרים המובילים היום בתחום. הזיפ עמיד במים, חסין בפני אש, מסנן קרינה גבוה מותאם באופן מושלם עבור האקלים במדינת ישראל. גם כאן מדובר בהתקנה פשוטה ובתפעול נוח שאינו דורש חיבור לחשמל ופועל על אנרגיה סולארית.

שני פתרונות ההצללה מגיעים עם אחריות מלא הניתנים על ידי  צל וילון ישראל.

לסיכום, נשמח לסייע לכם בתהליך בחירת פתרון אופטימלי הכולל סגירת מרפסת לבית משותף בהתאם לגודל המרפסת, הצרכים והתקציב העומד לרשותכם.



 

צל וילון דגם בייסיק

 

צל וילון דגם זיפ


 

למה כדאי לכם לבחור במוצרים שלנו!

  1. מתחייבים למחיר הזול בישראל והאיכותי במדינה למוצר מסוג זה!

  2. יבואן בלעדי של מוצר זה + אחריות יבואן של 24 חודשים על המוצר!

  3. חומרי גלם איכותיים בעלי עמידות לתנאי אקלים ישראלי!

  4. בד הוילון בעל עמידות של מעל 8 שנים!

  5. מערכת סולארית לטעינה חשמלית לוילון

  6. מנוע חשמלי מתקדם בעל סוללה נטענת

  7. התקנה מקצועית הכוללת אחריות מתקין

  8. תשלומים נוחים והטבות לרכישה קבוצתית ועדי בית וכו..


מחיר אטרקטיבי החל מ 1,200 ₪ לצרכן


100 צפיות0 תגובות
bottom of page