top of page

פרגולה חשמלית מתקפלת



בשנים האחרונות, אנו הישראלים משקיעים בחלק החיצוני של הבית, לא פחות מאשר החללים הפנימיים. מזג האוויר השמשי והים תיכוני, מאפשר לנו לבלות את מרבית שעות הפנאי שלנו בחוץ, באוויר הפתוח.

אחרי יום עבודה עמוס, גדוש במשימות רבות, מה יותר כיף מלפתוח את החלון, לצאת אל המרפסת או הגינה ולאפשר לילדים לשחק ולהשתולל בחוץ עד שהם מתעייפים. בשבת בבוקר, אפשר פשוט לצאת לאוויר הפתוח עם כוס קפה, סוף סוף ברוגע, שלווה ובלי לחץ.

פרגולה חשמלית מתקפלת נחשבת היום לאחד הפתרונות המובילים בתחום ההצללה, כאשר אנחנו בחברת צלוילון מבינים את החשיבות של שילוב בין מוצר חדשני בעיצוב מודרני, קלות תפעול ורמת עמידות גבוהה בשל ייצור בלעדי המבוסס על חומרים סופר חזקים ואיכותיים המותאמים למזג האוויר והאקלים הישראלי. עצם העובדה שמדובר בפרגולה חשמלית, ניתן לפתוח את הסוכך מתי שבא לכם, להנות מהשמש, מהצל או מצל חלקי כראות עיניכם.

לשם כך בחרנו עבורכם שני סוגים של פרגולות חשמליות מתקפלות, אותן ניתן להתקין בכל חלל – חיצוני או פנימי ולהנות מצל לאורך כל ימות השנה.

אנו מייבאים פרגולות חשמליות מתקפלות של TOSCANA ו SHADEX.






מגוון של דגמים – אנו מציעים קשת רחבה של דגמים, סוגים וצבעים שמאפשרים לנו להתאים את סוג הפרגולה לפי הצרכים, התקציב והטעם העיצובי שלכם.

מותג עם שם – TOSCANA נחשב לאחד היצרנים המובילים בתחום ההצללה והפרגולות. זה בא לידי ביטוי בפרטים הקטנים, בחדשנות של המוצר ובאיכות ללא פשרות.

פתרונות הצללה לכל מטרה – למרפסות פתוחות או מרפסות שמש סגורות, גינות, גגות, אולמות וגני אירועים, מסעדות, בתי קפה ועוד…

עמידות לאורך שנים – הפרגולות של TOSCANA מיוצרות מאלומיניום - חומר שהוא מצד קל מאוד ולכן גם קל להתקין את הפרגולה בכל מקום ומצד שני עמיד וחזק.

שליטה אופטימלית – מכיוון ומדובר בפרגולה חשמלית, אתם שולטים באופן מלא בפרגולה בשלט רחוק ויכולים לשלב גם תאורת לד רומנטית או תאורת ערב המתאימה לאירוח.




כאן מדובר מוצר מושלם- פרגולה חשמלית המשלבת בין מראה נקי, מודרני וחדשני למנגנון חשמלי מתקדם ופשוט לתפעול. הפרגולה מאפשרת סגירה הרמטית, שליטה מלאה בכמות האור שנכנס והיא עשויה מחומרי גלם עמידים המותאמים לאקלים הים תיכוני.

לסיכום, נשמח לסייע לכם בבחירת פתרון ההצללה הכי טוב עבורכם, התואם לצרכים שלכם, בכדי שתהנו משהייה ממושכת בחוץ לאורך כל ימות השנה.



29 צפיות0 תגובות
bottom of page